27 Ocak 2014 Pazartesi

Mim - Kışa Dair Favorilerim

17 gündür blogun yüzüne bakmamışım.
Mahcubum.
Gerçekten mahcubum! 

Bu ihmalkarlıkta iş temposunun, hemen hemen hepimizin tepesinden şöööyle bir geçen nezle grip durumunun ve Roma mimarisinin etkisi büyük.

Velhasıl, özür dilerim!
Dönüşümü; Beauty Formulas tarafından üretilen soyulan maske değerlendirmesiyle gerçekleştirdim.
Ancak hazır elim değmişken, bana biricik Forbeautyy'm tarafından gönderilen mimi de hazırlayıp yayınlamak istedim.

Teşekkür ederim canım!


1. Kış deyince ilk aklına ne geliyor?
 Finlandiya. Kışın masallaştığı ülke. 


2. Favori kış aksesuarın nedir?
Boynuma dolayabileceğim her türlü nesne. Mevsim fark etmiyor :)


3. Kahve mi, çay mı, sahlep mi?
Kahve!

4. Favori kış mumun?O tarz alışkanlıklarım pek yok. 

5. Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?
Eyeliner.

6. En sevdiğin kırmızı ruj?
Clinique Chubby Stick - Chunkiest Chili

7. En çok giydiğin kazak?

Anneannemin vintage kazağı. Üstü el işi.

8. En son aldığın kazak?

9. Çocukluğundan bir anını bizimle paylaşır mısın?
Kış denince aklıma ilk gelen anı; anneannemin yıkanan ufak tefek çorap, mendil gibi nesneleri kurumaları için dökme demirden radyatörlerin üzerine sermesi. Evin içi nasıl da mis gibi kokardı!

10. Favori kış ojen?
Ne bulursam sürüyorum desem yeridir. Özellikle bir oje markası, numarası veremeyeceğim. Zaten bu aralar oje moje hak getire, tırnaklar aldı başını gidiyor. 

11. Kısa bot mu uzun bot mu?
Kısa.

12. Favori kış parfümün?
Jean Paul Gaultier - Madame.
13. Favori kış makyajı ürünün?
Diadermine CC krem.

14. Favori kış cilt bakımı ürünün?
Avon'un kış için özel çıkarttığı Solutions nemlendiricisi ve Body Shop ballı dudak balmı.

15. Kış mı yaz mı?
Yaz.

Mimi, yapmak isteyen herkese gönderiyorum! Sevgiler!

6 yorum :

  1. Rica derim tatlım asıl ben bunca meşguliyetinin arasında soruları cevapladığın için teşekkür ederim. Nezle olmuşsun geçmiş olsun :(
    Anneanne'nin vintage kazağına bayıldım ,en son aldığın kazak da çok şeker:)

    YanıtlaSil
  2. Sanirim yorumumu gönderememisim, eline saglik canim, vintage kazak beni çook eskilere gotürdü:) benim de anneannemin vardi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneannemin vefatından sonra gardrop bana kaldı desem yeridir. Kullandıkça anıyorum pamuğumu :/

      Sil
  3. Çok tatlı cevaplardı
    benimde vardır böyle vintage merakım
    kendimi iyi hissediyorum o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      Vintage iyidir. Ama gerçek vintage. Vintage görünümlü yeni nesil tasarımlar değil!

      Sil



blogger template by lovebird