27 Ocak 2014 Pazartesi

Beauty Formulas Regenerating Apricot Peel Off Yüz Maskesi

Geçtiğimiz günlerde İstanbul Avcılar'da yer alan Pelican Mall'daydım. AVM içindeki Watsons, bugüne kadar gördüğüm, ürün çeşitliliği en yoğun mağaza idi. Ben de, daha önce hiç görmediğim Beauty Formulas Regenerating maskeyi edindim.


Watsons'a özel bir ürün olan bu kayısılı maske, ciltten soyularak çıkarılıyor. Her cilt tipine uygun olduğu söylenen ürün; nemlendirme, canlandırma, makyaj ve yağla tıkanan gözenekleri temizleme ve cilde ışıltısını geri kazandırma özelliklerini taşıyor (muş).

Denemeden bilemezsiniz, değil mi? :)

Yapı: Maske şeffaf ve koyu kıvamlı. Ben herhangi bir kayısı kokusu almadım.

Sürüm: Yüzünüzün her yerine eşit olarak dağıtıyorsunuz. Sürümü kolay, işiniz bitip elinizi yıkadığınızda da kolayca akıp gidiyor. Ancak ilk uygulamada, cildinizde muazzam bir ferahlık hissediyorsunuz. Sanki biri yüzünüze mentol atmış gibi oluyor.

Benden tavsiye: Maskeyi yüzünüze orta kalınlıkta sürün. Aksi takdirde soyma konusunda sorun yaşayabilirsiniz. Kaşlarınızdan ve göz altınızdan kesinlikle uzak durun.

Bekleme süresi: 25 ila 30 dakika. Maske yüzünüzde kuruyor, cildiniz geriliyor. Ancak dışarıdan bakıldığında zeytinyağına bulanmış gibi görünüyorsunuz.


Soyma aşaması inanılmaz kolay ve zevkli. 
İşiniz bitince dilerseniz yüzünüze şöyle bir su çarpabilir ve nemlendiricinizi sürebilirsiniz.

Peki bu maske, vadettiklerinin kaçta kaçını gerçekleştirebiliyor?

Nemlendirme: Maskeyi soyduktan sonra yüzümde katır katır bir his olmadı. Ama muazzam bir nemlendirme etkisi de görmedim.

Canlandırma, ışıltı verme: Bu kısma katılıyorum, cildim bebek yüzü gibi oldu.

Gözenek temizleme: Eh. Gözeneklerimde gözle görünür bir değişiklik fark etmedim. Ama maskeyi uygulamadan öncekinden daha iyi bir ciltle karşılaştım.

Sonuç: Biz kadınlar, yüz maskelerini pek severiz. Her defasında da maskenin altından mucizevi bir sonuç çıkmasını bekleriz. Bu maske, insana aman tanrım dedirtmese de, denemeye değeceğine inandığım bir ürün oldu. Tüp bitene kadar uygulamalarıma devam edcecek, denk gelirsem de sırf sonradan verdiği yumuşaklık hissi için bir yenisini alacağım.

Sizin favori bir yüz maskeniz var mı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder



blogger template by lovebird