1 Ekim 2013 Salı

Gratis ve Koton Alışverişi

Merhaba!

Genelde kozmetik dışı alışveriş yazısı pek yazmam, ancak bugün aldığım bir iki şeyi sizlerle paylaşmak istedim.

Gratis'in nostalji serisini üç aşağı beş yukarı hepimiz duyduk. Ben de bu akşam fırsat bulur bulmaz, kendimi en yakın Gratis şubesine atıp ürünleri incelemek istedim.


Ürünleri incelerken, son derece yardımsever bir görevli yanıma yaklaştı ve "Dilerseniz bir de kutumuz var" dedi. Kutu mu? Ben kutu gördüm mü almadan yapamam ki!? Çünkü illa ki bir kullanım yeri ve zamanı geliyor. Ben bu kutuyu katalogta gördüğümde ufak bir şey sanmıştım. Hatta "Ay ufacık şey için 20 TL verilir mi?" demiştim.

O ufacık (!) dediğim şey, kocaman çıktı. Öyle ki tüm ojelerimi içine aldı da yer bile kaldı!


Bu seriden aldığım bir diğer şey ise, aşağıda gördüğünüz defter oldu. Katalogta not defteri diye geçiyor, haliyle yine ufak bir şey zannediyordum. Vallahi bu da kocaman çıktı! Ebatları elimin tamamı kadar. Daha ne için kullanacağımı bilmiyorum ama onun da yeri gelir. Bu da 14 TL.


Koton sürekli indirimde. Sürekli yüzde 70. Kim Kardashian'ın hamilelik süreci gibi, bitmek bilmiyor.
Bujiteri alışverişimi Koton'dan yapmayı severim çünkü kararma ya da kaplama dökme sorunu yaşatmıyor. Gerçi ünlü markaların "çakmalarını" çalıştıkları zaman içten içe sinsi sinsi gülüyorum ama ne yaparsın?


Bu küpelere annemle aynı anda atladık. Daha doğrusu annem bir askıdan, ben bir askıdan, birbirimizi hiç görmeden aynı çift küpeyi çektik. Sonra birbirimize döndük ve "BAK - Aaaa!" Meğer ikimizin de elinde aynı küpeler! Tabii bunun da bir esbab-ı mucibesi var. Çünkü rahmetli anneannemin benzer bir çift küpesi vardı.


Son küpe seçimim de bunlar oldu. Biri, Avrupa'nın yeni yeni keşfetmeye ve tasarımlarında çalışmaya başladığı "evil eye", yani bizim yıllardır ve yıllardır kullandığımız, ortası nazar boncuklu "kem göz" figürü. Diğeri de namı Hindistan'a kadar uzanan "Fatma Ana'nın Eli" tılsımı. Bu ikisini sık sık kullanacağım sanırım. Çünkü üzerimde nazara karşı bir sembol ya da en azından mavi bir şey olmadan evden asla çıkmıyorum.

Bu aralar, bu iki markanın ürünlerine baktınız mı?
Peki sizin "takmadan / yanıma almadan asla çıkmam" dediğiniz objeleriniz var mı?

Sevgiler!

29 yorum :

  1. Kutu çok şekermiş tatlım ya güle güle kullan aldıklarını :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Ama en güzel yani işlevselliği :)

      Sil
  2. "Kim Kardashian'ın hamilelik süreci gibi, bitmek bilmiyor. " çok güzeldi :)) kutu çok güzel özellikle, güle güle kullan aldıklarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cansu, ihtiyacın varsa mutlaka Gratis'e uğra derim. Epey şey kaldırıyor bu kutular :)

      Sil
  3. Kim K. çok iyiydi =) Kutu çok şeker, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım kutuya not defteri ve kupelere hepsi cok guzel hafta sonu bende ugruyayim gratise.Bende küpelerim olmadan asla dışarı çıkmam hatta hep cantamda yedek kupe bulunur .Güzel gunlerde kullan :)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Espark'takine uğra ama. Orada her zamanki gibi daha fazla çeşit var. Sevgiler! :)

      Sil
  5. Geçen gün bende gittim gratise harika defter ve kutular gelmiş. Elbise figürlü not defteri vardı bende ona bayıldım ama almadım ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm, turkuaz mavi olan! Ama asacak yerim yoktu:( Mutfak için ideal!

      Sil
  6. çok güzel fiyatlarda süper :))bu arada Koton sürekli indirimde. Sürekli yüzde 70. Kim Kardashian'ın hamilelik süreci gibi, bitmek bilmiyor. yazına çok güldüm :))

    kotonu severim her zaman uygun fiyata alabileceğimiz ürünler var bende etek aldım geçende 15 tl 'ye :)

    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koton'un özellikle çantaları çok kaliteli çıkıyor! :)

      Sil
  7. kotondan aldığım takılar benim 2. günde kararıyor yahuu :(
    tenimde öyle alerjili filan değildir, sokaktan aldığımı hevesim geçene kadar çıkarmadığım halde kararmıyor
    kotondan aldığım anında
    biraz mesafeliyim o yüzden ama taşlı küpeler ve nostaljik kutu
    çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taksim'de Six diye nispeten high-end sayılabilecek bir bujiteri var. Oradan özene bezene ne alsam, kararıyor. Hem de iki üç takmadan sonra. Koton'la öyle bir sorun hiç yaşamadım.

      Teninle ilgili bir durum olabilir. Herkesin ürettiği terin kimyasal bileşenleri değişik oluyor. Mesela benim babam mis gibi adamdır ama teni öyle bir ten ki, gözlük sağlarının iç kısmı hemen kararıp yeşeriyor.

      Sil
  8. kutular sahane.defter ayri bir sahane ama.

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok çok güzel ama en çok beğendiklerim not defteri ve annişkonla aynı anda seçtiğiniz küpe oldu. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şıkır şıkır! Artık nerede takacaksam.. Gece çıkarken ancak :D

      Sil
  10. Hepsine bayıldım:) kutu çok iyi olmuş özellikle. Bu arada son küpeleri nerden ne kadara aldın canım ?

    YanıtlaSil
  11. Very nice the box with the bicycle!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  12. bu güzel kutular çıktı çıkalı kızların odaları daha terripli oldu bence :) ben de kutu manyaklarından biriyim, güle güle kullan cicini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir düzen bir düzen :P Maksat kutu almaya bahane olsun! Teşekkürler Merve!

      Sil
  13. cnmmmmm ben gratisin nostalji serisini hiç duymamıştım bayılırım böyle şeylere, benim odamda böyle kutular vardı hep:))) koton küpelerini de çok beğendim!
    güzel günlerde kullan hepsini cnm
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman haydi bir koşu Gratis!! :) Teşekkürler!

      Sil
  14. Kutu süpermiş defterde kutuda indirimli fiyatlarımı? birde Kotondan ne zaman takı aldıysam tamamen karardı özellikle yaz mevsiminde. Hep pişman oldum :/ yüzüklerimde bilekliklerimde sarıyken koyu bakır siyah karışımı oldu hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darkolivee'e de yukarıda söylediğim gibi, kişinin teniyle ilgili bir durum olabilir bu.
      Ben defterimi ve kutumu aldığım zaman indirim yoktu, fiyatlar, ürünlerin katalog fiyatı.

      Sil



blogger template by lovebird