15 Eylül 2013 Pazar

Mimler Sarmış Dört Bir Yanımı...

Bu hafta içinde üst üste iki mim daha aldım ve gerçekten de çok şaşırdım!
Mimlerden biri sevgili PembeMavi'den, diğeri de Kozmetik Turu'ndan geldi.
Ben de her iki mimi aynı başlık altında toplamaya karar verdim!

PembeMavi'nin mim konusu: "Evde yalnız kaldığınızda neler yaparsınız, nasıl vakit geçirirsiniz?"

Efendim, ben evde yalnız kaldığımda, hele ki tatil günümse öncelikle öğlene kadar uyurum.
Sonra kalkarım, kendime sucuklu tost yaparım. Portakal suyumu alırım. TV karşısında boş boş "kahvaltı" ederim. Son uzunnnnn bir banyo yapar, saçım kuruyana kadar internette takılır, sonra saç makyaj aşamasına geçerim. Oje rengimi seçmem yarım saatimi alır, en sonunda gene elim turkuaza gider. En sonunda da arkadaşlarımı arar, dışarı çıkarım. Olay bu!

Kozmetik Turu'nun mimine gelecek olursak... Yanıtlanması gereken sorular var efendim!

Blogunuzun adı ve linki:
Tutumlu Pudriyer. http://tutumlupudriyer.blogspot.com/

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?
30 Temmuz 2013'ten beri.

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?
Hangi kadının öyle bir dönemi olmaz ki?

Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?
Hiçbir yöntem uygulamıyorum. Sadece yürüyüş mesafesinde olan her işi yürüyerek halletmeye ve daha aktif olmaya çalışıyorum. Bunu da formda kalmak için değil, sağlıklı olmak için yapıyorum.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı?
Hayır. Böyle şeylerin de kesinlikle kullanılmaması gerektiğine inanıyorum.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı?
Akşam yatmadan önceki cilt temizliğim ve kremlerim konusunda hassas davranıyorum, bunun dışında özel bir şey uygulamıyorum.

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri:
 BB krem, eyeliner, maskara.


Peki ben kimleri mimliyorum?
Şayet yapmadılarsa, Kozmetik Turu'nun mimini PembeMavi'ye, PembeMavi'nin mimini Kozmetik Turu'na mimliyorum. İçinde "mim" geçen bir cümle daha kurarsam elime vurun!

Sevgiler!

2 yorum :

  1. Haha:D İçinde mim geçen bir cümle daha kurarsam vurun elime :D benımde mimler birikti toplu halde cevaplıcam bende cnm sevgiler :*

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird