23 Ağustos 2013 Cuma

Mim - Gökkuşağı

For Beauty tarafından mimlendim!
İlk mimim olduğu için de inanılmaz heyecanlandım ve hemen kolları sıvadım!

İşte sizin için seçtiğim ürünler:

KIRMIZI 

Balm ve Ruj - Oriflame
Göz Kalemi - Avon
Oje - China Glaze

TURUNCU

Güneş Kremi - Nivea
Çanta Boyu Kolonya - Rebul Lavanta
Cilt Bakımı - Avon Solutions
Parfüm - The Library Of Fragnance - Honeysuckle

SARI

Makyaj Paleti - The Balm - Balm Jovi
Oje - Rimmel London
Parfüm - The Library Of Fragnance - Vanilla Cake Butter
El Kremi - Grace Cole England

YEŞİL

El ve Ayak Kremi - Oriflame
Nemlendirici - Bebak
Lens Solüsyonu - Opti-Free

MAVİ

Bakım Kremi - Neutrogena
Rimel - Avon
Oje - Sally Hansen
Baykuş Balm - Gratis

MOR

Eyeliner - H&M
Rimel - Rimmel London
Oje - Golden Rose
Parfüm - Avon Viva
Parfüm ve Krem - Lolita Lempicka

PEMBE

Aydınlatıcı Toplar - Essence
Ruj - Sevilla
Ojeler - Rimmel London ve NYC
Makyaj Çantası - Clinique
Parfüm - Jean Paul Gaultier - Madame


Bana bu eğlenceli fotoğraf çekimi şansını sunduğu için For Beauty'e teşekkür ederim!
Peki ben kimi mimliyorum?
Bakındım bakındım, gördüm ki herkes bu mimden nasibini almış.

O yüzdennnn..
Sıradaki sensin!

22 yorum :

  1. ayy süper bir mim olmuş objelere bayıldım :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çekimler harika olmuş tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ben de o kırmızı telefon kulubesine bayıldım, mavisi olsa ben de alırdım tardis gibi ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TARDIS dedin ya şu an sana sarılmak istiyorum Dilek! :D

      Sil
  4. Çok tatlı bir mim olmuş,kedili koltuğa bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan birkaç sene önce İstanbul'da bir ikinci el dükkandan almıştım. Postu beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  5. ne kadar güzel ve ayrıntılı hazırlamışsın..
    ellerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. süper ish çikarmishsin tatlim.ben de beautybysyln tarafindan mimlendim.yarin hemen yapiyorum.Madame nasil bir koku?hep gizemli geliyor bana bu marka.hiç kullanmadim.fotolarin da çok güzel.göz sürmeleriyle ilgili merdk etmishdin ya canim bi kaç saate yayinlarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben parfüm konusunda yorum yapmayı pek sevmiyorum çünkü herkes farklı kokuları seviyor, her koku da her tende aynı durmuyor.

      Ama madem sordun, şöyle anlatayım:

      Madame; iddialı, cesur ve "ben buradayım" diyen bir koku. Çiçeksi değil. Şekerli değil. Baharatlı değil. Bir değişik kombinasyon. İçinde nar, misk, portakal çiçeği, gül kadifesi notaları var. Benim imza parfümüm. Hayatım boyunca ana parfüm olarak başka bir parfümü tercih edeceğimi düşünmüyorum. Üstelik her mevsim kullanılabilecek bir ürün.

      Kadınsı kokuları seviyorsan, denemeni tavsiye ederim.
      Ama tercihini böyle uçuş uçuş fresh kokulardan yana kullanıyorsan, senlik olmama ihtimali yüksek.

      Sil
  7. çok şeker bir mim olmuş :D renkler harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr, teşekkürlerr, teşekkürler :)

      Sil
  8. İlk mim'im senden geldiiiii, heyoooo, yarın ilk iş, güneş ışığı ile cici cici fotoğraf çekmek ve kimi mim'leyeceğimi düşünmek ^.^ Teşekkürleeeeer ! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden çok cicili bicili bir çalışma bekliyorum, kimbilir ne objelerin vardır!!! :)))

      Sil
    2. yarın çekerken çok eğlenicem kesin (: tekrar teşekkürler (:

      Sil
  9. harika urunler harika renkler cok guzel bi gokkusağı olmus:)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir post olmuş, cıvıl cıvıl, rengarenk:) çok tatlı hepsi..;)güzel günlerde kullanılsın hepsi de..

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird