3 Ağustos 2013 Cumartesi

Accessorize'da indirim var!


Yazımıza, Umut Sarıkaya'nın bu naçizane eseriyle başlayalım efendim!

AVM kültürüyle genelde işim yoktur. Yani bir ihtiyacım olduğunda (hele ki o ihtiyaç dükkân dükkân gezip, ince elenip sık dokunma gerektiren bir şeyse) yolum, alternatif zenginliğinden dolayı AVM'lere düşer ama kalkıp da "Ay benim canım nasıl böyle AVM çekiyor" demem. 

İşte, yine bir AVM gezim esnasında Accessorize'da tam yüzde 70 indirim olduğunu gördüm. Haliyle içeri daldım.
İndirim ağırlıklı olarak yazlık objeleri (flip-floplar, kumaş çantalar, boncuk bilezikler, şapkalar gibi) kapsıyor. Ancak eşarp ve fularlarda indirim görünce kendimden geçtim.Normalde 40 ilâ 80 lira arasında değişip el yakan ciciler olmuş mu sana 11.75? Almayanı döverler.


Bu kuşlu fulardan bir tane kendime bir tane de bayram için anneanneme aldım. Bayılacağına adım gibi eminim. Benim fular / eşarp takıntım da anneannemden geliyor zaten.


1990 ve sonrasında doğanlar muhtemelen hatırlamazlar. Yine 90'lı yılların başlarında, bu tarz mineli koi balıklarının bilezik zincirlerinde ve kolye ucu olarak kullanılması inanılmaz modaydı. Annemde, anneannemde hatta ve hatta büyük teyzelerimde bunlardan vardı. Dolayısıyla, bu kadar nostaljik bir şey görünce "Takı çekmecemde mutlaka olmalı!" dedim. Fiyatı 8.75.



Bu da alışverişimin son parçası. 
Bu taşlı tilki ilk çıktığında bir çığlık atıp atlamış (çünkü tilkilere bayılırım) sonra fiyatını görünce (40 liraydı yanlış hatırlamıyorsam) geri basmıştım. Çünkü.. Dürüst olmak gerekirse, gerçek metal ve gerçek taş olmayan aksesuarlara belli bir meblağın üzerinde ödeme yapmak bana fuzuli geliyor. Bu gibi durumlarda üzerine bir 40-50 kağıt daha koyup, gene günlük olarak kullanabileceğim; ama gerçek taşlı, hakiki metalden objeler almayı tercih ediyorum. 
 Ama şimdi bu arkadaş da 11.75'e düşmüş. Alınmaz mı?

Evet, gördüğünüz gibi tüm dükkânı toplamadım :)
Siz de yolunuz düşerse bayram öncesi Accessorize'a bir uğrayın derim. Pek cici yeni kulaklık çeşitleri de gelmişti, benden söylemesi!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder



blogger template by lovebird